Ζεσταίνεστε τις νύχτες; Μάθετε μυστικά για πιο δροσερό ύπνο!

Ζεσταίνεστε τις νύχτες; Μάθετε μυστικά για πιο δροσερό ύπνο!

Το καλοκαίρι συνεχίζεται ακάθεκτο και φυσικά όπως συνηθίζεται κατά τους θερινούς μήνες, ο mini καύσωνας επέστρεψε! Όσοι από μας παραμένουμε στις πόλεις αυτές τις μέρες, θέλουμε έξυπνες συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τη ζέστη που εισβάλλει απρόσκλητη στα σπίτια μας, μέρα και νύχτα… Το κλιματιστικό είναι η αυτονόητη λύση, όμως ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν να το κλείνουν. Όμως η ζέστη γίνεται τότε βασανιστική…

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν για να απολαύσετε απόψε δροσερό ύπνο, χωρίς να καταφύγετε στο air condition; Διαβάστε μερικές συμβουλές:

Προετοιμαστείτε σωστά. Το μυστικό είναι πριν ξαπλώσετε να έχετε εξασφαλίσει ότι το σώμα σας είναι δροσερό. Αν δεν έχετε χρόνο για ένα ντους, τότε βρέξτε τα χέρια σας με κρύο νερό. Στις παλάμες μας, οι φλέβες είναι πολύ επιφανειακές, οπότε το νερό θα ρίξει την θερμοκρασία του αίματος. Αφήστε τη βρύση να τρέχει για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, μέχρι το «δροσερό» αίμα από τα χέρια να φτάσει σε όλο το σώμα σας μέσω της κυκλοφορίας. Στη συνέχεια σκουπίστε το πρόσωπο, τους ώμους και το στήθος σας με μια καθαρή νωπή πετσέτα, ώστε να “πάρετε” τη ζέστη και από την επιδερμίδα σας.

Φέρτε δροσιά στο κρεβάτι. Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ θερμοφόρες το καλοκαίρι; Βάλτε 1-2 στη συντήρηση του ψυγείου από το απόγευμα και όταν θα ξαπλώσετε χρησιμοποιήστε μια για το κεφάλι σας. Ένα εξίσου χρήσιμο τρικ είναι τα…σεντόνια στην κατάψυξη! Τοποθετήστε λοιπόν τα σεντόνια και την μαξιλαροθήκη σε μια σακούλα και καταψύξτε τα για 20 λεπτά πριν πέσετε για ύπνο. Μην τα ξεχάσετε όμως εκεί μέσα για περισσότερο!

Ανοίξτε τον ανεμιστήρα. Ο ανεμιστήρας είναι πιο φυσικός τρόπος για να πετύχετε δροσιά στο χώρο σας συγκριτικά με το κλιματιστικό. Τοποθετήστε τον στο υπνοδωμάτιό σας, σε θέση που να μην χτυπά κατευθείαν το κρεβάτι σας. Ιδανικά, «στοχεύστε» στον πλησιέστερο τοίχο. Ο ανεμιστήρας θα δροσίσει έτσι την ατμόσφαιρα, βελτιώνοντας σταδιακά τις συνθήκες στο δωμάτιο. Για να ενισχύσετε τη δράση του ανεμιστήρα, δοκιμάστε το εξής: Βρέξτε μια πετσέτα και βάλτε στο κέντρο της μερικά παγάκια. Τυλίξτε κυλινδρικά την πετσέτα και στερεώστε τις άκρες της σε δυο καρέκλες. Στο πάτωμα ανάμεσα από τις καρέκλες βάλτε μια λεκάνη για τα νερά που λιώνουν. Ο σκοπός είναι η πετσέτα με τα παγάκια να τοποθετηθεί ακριβώς μπροστά από τον ανεμιστήρα, για να κάνει πιο παγωμένο τον αέρα του.

Τι να κάνετε όταν ξυπνάτε από τη ζέστη; Πριν ξαπλώσετε, φέρτε ένα σπρέι με μισοπαγωμένο νερό στο κομοδίνο σας. Ψεκαστείτε με αυτό όσες φορές χρειαστεί μέσα στη νύχτα. Σχετικά με το μαξιλάρι σας, να θυμάστε ότι η κάτω πλευρά του είναι πιο δροσερή από την πάνω επιφάνεια, η οποία έρχεται σε άμεση επαφή με το πρόσωπό σας. Οπότε κάντε πολλές εναλλαγές της όψης, ώστε να κοιμάστε από την δροσερή επιφάνεια κάθε φορά.

About author

You might also like

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ 0 Comments

Τέλειο και γρήγορο μακιγιάζ ματιών

Τα μάτια είναι το σημείο εκείνο του προσώπου που συνήθως μαγνητίζει και με το κατάλληλο μακιγιάζ ολοκληρώνει την εμφάνιση μιας γυναίκας. Το μακιγιάζ ματιών μπορεί να προσθέσει γοητεία και ομορφιά

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ 0 Comments

Σε 30 χρόνια θα ζούμε μέχρι τα 120 χρόνια

Τι υποστηρίζει Ρώσος επιστήμονας Πώς θα σάς φαινόταν να πάρετε μια μικρή παράταση στην τρίτη ηλικία; Σε 30 χρόνια αυτό θα είναι εφικτό αφού σύμφωνα με τον Ρώσο επιστήμονα Σεργκέι

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ 0 Comments

Η μέθοδος Pilates

Η μέθοδος Pilates είναι πολύ γνωστή τα τελυταία χρόνια και μάλιστα έχει και πολλούς οπαδούς. Τι είναι όμως στην πραγματικότητα, ποια τα οφέλη της και ποιες είναι οι διαφορές με

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!