Συνταγή για σπιτικό granola

Συνταγή για σπιτικό granola

Υλικά
4 κ.σ. μέλι
2 κ.σ. λάδι canola ή

ελαιόλαδο
1/2 κ.γ. κανέλα
2 φλιτζάνια νιφάδες βρώμης
4 κ.σ. σε τεμαχισμένα αμύγδαλα ή αμύγδαλα φιλέ
1/2 φλιτζάνι τεμαχισμένα αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες, βατόμουρα, βερίκοκα, δαμάσκηνα κλπ)

Εκτέλεση
1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμοί Κελσίου.
2. Σε ένα μεγάλο μπολ τοποθετούμε το μέλι, το λάδι και την κανέλα. Χτυπάμε με ένα πιρούνι.
3. Προσθέτουμε τη βρώμη και τα αμύγδαλα και ανακατεύουμε καλά.
4. Στρώνουμε σε ένα ταψί αντικολλητικό χαρτί μαγειρέματος. Απλώνουμε το μείγμα ομοιόμορφα επάνω στο ταψί.
5. Ψήνουμε μέχρι να ροδίσει ελαφρά, περίπου για 10-15 λεπτά. Ανακατεύουμε κάθε 5 λεπτά για να ψηθούν ομοιόμορφα.
6. Βγάζουμε από τον φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.
7. Μεταφέρουμε το κρύο granola σε ένα μέτριο μπολ και ανακατεύουμε με αποξηραμένα φρούτα.

About author

You might also like

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Φριτάτα καπνιστού σολομού

Αρκετά απλή για ένα καθημερινό πρωινό αλλά συνάμα και εντυπωσιακή για σερβίρισμα σε γεύματα με οικογένεια και φίλους, αυτή η φριτάτα είναι γεμάτη καλούδια. Πλούσια σε ποιοτική πρωτεΐνη και ωφέλιμα

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Φρουτοσαλάτα με μαύρο ρύζι

Συστατικά 1 φλιτζάνι καφέ ρύζι 4 μικρά μανταρίνια 3 φρέσκακρεμμυδάκια 1 μεγάλο λεμόνι 1 φλιτζάνι αμύγδαλα 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα φασολάκια 1 φλιτζάνι αποξηραμένα cranberries 1 κ.σ. μέλι 1/8 κ.γ. τριμμένο

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Υγιεινά μπισκότα με ταχίνι!

Το ταχίνι είναι γευστικό, παραδοσιακό μα πάνω απ’ όλα θρεπτικό! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί άφοβα σε γλυκά και αλμυρά αφού μας δίνει όλες τις ιδιότητες και τη νοστιμιά του σησαμιού! Μπορεί